Visit Brussels Pass
Campagne
Visit Brussels wou een campagne lanceren begin juli om bezoekers uit het buitenland uit te nodigen om naar Brussel te komen. Hiervoor bieden ze een kortingsbon aan waarmee de bezoekers hun korting kunnen inwisselen bij Brusselse hotels, musea en organisatoren van evenementen.
In eerste instantie moeten zowel handelaars als bezoekers zich registreren via de Cirklo app van Fairville. De gegevens van de handelaars worden dan via de door ons gebouwde API opgehaald en omgezet in een webpagina.
Strakke deadline
Er werd door ons een oplossing uitgewerkt waarbij zowel de zeer strakke deadline (2 weken) voor het opbouwen van een volledig nieuwe campagne website gecombineerd werd met het bouwen van de API.
We gingen meteen aan de slag met zowel de technische mensen van Fairville voor de ontwikkeling van de API als met het concept van de website. Na de goedgekeurde wireframes werd een design uitgewerkt dat meteen in de smaak viel. Omdat de website een onderdeel is van ons platform stond de website al meteen klaar om het design te integreren in de website. De aangeleverde content in vier talen werd door ons in de website geplaatst.
Na goedkeuring van de code van de API voerden we in week twee een bijzondere release door met de module die van de data in de Cirklo app automatisch webpagina’s aanmaakt in 4 talen met bijbehorende tags voor het zoeksysteem.
Zoals afgesproken ging de website live binnen de afgesproken tijdspanne waarbij we de grote toevloed van gebruikers nauwgezet opvolgen om eventuele problemen voor te zijn.